نارسایی کلیه با 80٪ کلیه آسیب دیده است به هیچ وجه نه به این آسیب بیشتر وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 80٪ کلیه آسیب دیده است به هیچ وجه نه به این آسیب بیشتر وجود داردمادر من یک بیمار نارسایی کلیه است، او را به بیمارستان بستری شد او به عنوان شد پیدا کردن آن را دشوار است به نفس. او در Ventillator برای چند روز بود، در حال حاضر دکتر گفت که کلیه او 80٪ آسیب دیده، من می خواهم به دانستن است به هیچ وجه به آن آسیب نمی زند بیشتر وجود دارد؟

در واقع، برای افراد مبتلا به 80٪ کلیه های آسیب دیده به معنی وجود دارد فقط سمت چپ 20٪ کلیه تابع، بنابراین اگر ما می خواهیم برای حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر ما باید اقدامات در حال حاضر نه تنها در غذاهای بلکه در درمان کنند.

همانطور که همه ما می دانیم که غذاهای نقش مهمی در درمان بیماری کلیه بازی. اگر بیمار برخی از غذاها کلیه پسند که کلیه از آسیب بیشتر محافظت انتخاب می کند. اما اگر آنها برخی از غذاها نامناسب که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها را انتخاب کنید. پس راه بهتر برای بیمار است که یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه خود.

همانطور که برای درمان آن نکته کلیدی برای محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر، اگر شما می توانید درمان مناسب را به موقع ممکن است شما یک شانس برای تعمیر کلیه های آسیب دیده دریافت است. داروها چینی اثر خوب در درمان بیماری کلیه، پس از پردازش آن می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.درمان شناخته شده ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است آن را یک ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی است، با کمک این درمان افراد مبتلا به 80٪ کلیه های آسیب دیده نه تنها می تواند حفاظت از کلیه ها آسیب بیشتر تشکیل، اما همچنین می تواند داشته باشد فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه، بنابراین برای جلوگیری از دیالیز.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/693.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه، نارسایی کلیه با 80٪ کلیه های آسیب دیده ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: